קולט אביטל / ניסים גרמה נעלב - וואלה! סלבס - 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה.

עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי:

קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: ×—×'רת ×
×—×'רת ×"כנסת לשע×'ר חושפת: שמעון from img.ice.co.il
2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי:

קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי:

עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת

2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה.

2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. ניסים ×'רמ×
ניסים ×'רמ×" נעל×' - וואל×"! סל×'ס from img.wcdn.co.il
קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ:

שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח:

על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית.

עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם.

באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. קולט א×'יטל על מינוי אפי איתם ליו
קולט א×'יטל על מינוי אפי איתם ליו from images.maariv.co.il
שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה.

2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ:

באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. שמעון פרס הטריד אותי מינית חברת הכנסת לשעבר סיפרה כי הנשיא לשעבר הטריד אותה בשני אירועים שונים • לדבריה, באחד המקרים הוא הצמיד אותה לדלת בלשכתו וניסה לנשק אותה בכוח: פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. 2 päivää sitten · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן.

קולט אביטל / ניסים ×'רמ×" נעל×' - וואל×"! סל×'ס - 2 päivää sitten · קולט אביטל, מי שכיהנה כחברת כנסת ועוד לפני כן שירתה שנים ארוכת במשרד החוץ, חשפה בראיון בהארץ, כי הוטרדה על ידי הנשיא התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס, אשר ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה.. באחת מהן היא מספרת כי בפגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה, הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. עוזי ברעם, שר מטעם מפלגת העבודה לשעבר, התייחס הערב לדברים בתוכניתם של בן. קולט אביטל חשפה פרטים אפלים על שמעון פרס דעות למרות המשבר הכלכלי: פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת 2 päivää sitten · קולט אביטל בריאיון להארץ: